Nehéz a dolguk van azoknak a diákoknak akik az idei tanévben felvételiznek. A jelenléti oktatás részleges vagy teljes hiánya, nem tette lehetővé a tananyag alapos elsajátítását a gyermekek jelentős részénél.
Egyes kutatások szerint a tantárgyi elmaradás bizonyos esetekben akár 30-50%-os is lehet. Ennek egyik oka a diákok tanulási motivációjának csökkenése az online oktatás következtében. Az átállásra sem az iskolák, sem a családok nem voltak felkészülve. A megváltozott számonkérési módok, a személyes közreműködés, a folyamatos visszajelzés hiánya, a felborult napirend lelkileg és mentálisan megviselte a tanulókat.
Behozható az elmaradás?
Az elmúlt időszakban tanulási központunkat több aggódó szülő is felkereste a fenti kérdéssel, akiknek gyermekeik 4-6-8 osztályos gimnáziumba készülnek, illetve érettségi előtt állnak.
Az elmaradások megfelelő feltérképezésével, speciálisan felépített, kutatásokkal alátámasztott kognitív fejlesztő programmal a hátrány 4-5 hónap alatt behozható.
Hogyan működik ez az Észpörgető Kognitív Centrumban?
A kognitív képességek az agynak olyan képességei, amelyeket a tanuláshoz, gondolkodáshoz, emlékezéshez, figyelemkoncentrációhoz, az iskolai és mindennapi teljesítményhez használunk. Ezen képességek mérése a világ legnívósabb online kognitív tesztjei közé tartozó Gibson teszttel történik, amely megfelel a legmagasabb tudományos normáknak. A teszt a sikeres tanuláshoz szükséges kulcs készségeket méri.
Melyek ezek?
Rövid -és hosszútávú memória
Feldolgozási sebesség
Auditív feldolgozás
Vizuális feldolgozás
Logikai gondolkodás
Beszédészlelési képesség
Figyelemkoncentráció
A teszt eredményéhez illesztjük a BrainRx amerikai agytréning programot, mely több mint 10 éve világszerte magas hatékonysággal működik.
A program legnagyobb értéke, hogy a probléma gyökereit szünteti meg.
A tréning során elért eredmények 98-99%-ban hosszú távon is megmaradnak!